Sponsored Ads
Web Marketing and Plans
Friday, March 18, 2011 5:35:00 PM

Web Marketing
Η διεισδυτικότητα του Internet στην χώρα μας στο χώρο των επιχειρήσεων φτάνει στο 99% . Αυτό σημαίνει ότι οι μικρομεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις της χώρας έχουν κατανοήσει πλήρως την χρησιμότητά του . Όσο τώρα αυξάνει και η διεισδυτικότητα στους καταναλωτές τόσο θα μεγαλώνει και η αναγκαιότητα για διαδικτυακή διαφήμιση και προβολή, πράγμα που σημαίνει ότι οι διαδικτυακές συναλλαγές θα αυξηθούν δραματικά τα επόμενα χρόνια και στην χώρα μας . Η διαδικτυακή διαφήμιση και προβολή στην χώρα μας βρίσκεται ακόμα σε εμβρυικό στάδιο και είναι ίσως ο φθηνότερος τρόπος προβολής μιας επιχείρησης και ισχυροποίησης του brand name της.
Marketing Plan
Θα πρέπει να είναι πολύ έμπειρος στο συγκεκριμένο θέμα. Ουσιαστικά θα πρέπει να έχει αναλύσει διεξοδικά τις ανάγκες και τις προτεραιότητες της επιχείρησης που θέλει να προωθήσει και να δημιουργήσει ένα πλάνο που θα τις κατανείμει με τον σωστό τρόπο ανάλογα με τον προυπολογισμό που θα του διατεθεί.
Η τακτική SEM, το Internet Advertising και το Email Marketing είναι τακτικές και στρατηγικές που θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν απο τον Marketing Planner με τέτοιο τρόπο ώστε να αποδώσουν το μέγιστο. Η κάθε μιά από αυτές τις τακτικές χρειάζεται ξεχωριστή αντιμετώπιση όσον αφορά το χρόνο , τους δικτυακούς τόπους και τους αποδέκτες . Ο Planner θα πρέπει να έχει άριστη γνώση του target group των υποψήφιων διαδικτυακών επισκεπτών η πελατών του site που θέλει να προωθήσει
Base Portals Ltd